tiistai 21. toukokuuta 2013

Pyh, kuka sortuu turhiin markkinointilupauksiin...




...ilmeisesti meidän äiti. Sain lahjaksi parisen viikkoa sitten näitä Garnierin Goodbye Damege -tuotteita. Hyvin on ilmeisesti mainokset purreet vähän vanhempaankin ikäluokkaan, koska aiemmin mummukin on vannonut Doven nimeen.

Tässä pari viikkoa olen seurannut kyseisen tuotteen runsasta markkinointia uteliaana ja samalla testaillut sitä itse. Sama ”vaurioitunut ja eloton” pää mulla on edelleen kivan värisistä hiustenhoito pakkauksista huolimatta. Fructista olen joskus aikaisemmin kokeillut ja siitä tuli niin järkyttävä hilse ja hiukset rasvoittuvat kahta kauheammin, että sen kokeilun jälkeen niitä tuotteita en ole hankkinut. Sama vaikutus se on näidenkin putelien sisällöstä . Tai sitten oikeesti mun kuuppa on jo niin eloton, että siinä ei kasva muu kuin hilse.

Jos tuote lupaa, että viikon sisällä kaksihaaraisia on neljä kertaa vähemmän kuin vuosi sitten, niin mihin ne karvat sitten pelkällä shampoon voimalla häviävät vai onko se tuo päähän iskettävä silikonimälli se tekijä, joka pitää hiukesen kiiltävänä ja yhteeen liimattuina. Suuret lupaukset, suurella rahalla toteutetut markkinointikamppanjat ja todellisuudessa pääasiassa kaikissa kauppojen myynnissä olevissa hiusten pesuaineissa on samat perusaineosat. Pelkkä merkki tai mainonta vaan erilaista.

Ainoa tähän mennessä omalle päälleni sopiva tuote pesuun on Erittäin hieno suomalainen shampoo ja hoitoaine. Ainoa tuoteyhdistelmä, joka pitää hiukset puhtaina, ei tule silikonituppia hiusjuuriin, eikä tarvitse pärrätä hilseen pöllytessä. Sitä paitsi, mustikan tuoksu on aivan mahtava kesäisen saunaillan päätteeksi. Et tämmöstä tuli mieleen tuossa saunan lämmöissä löhöillessä. Kaikkea sitä ihminen pyöritteleekin päässään :0


Luonnonmukaiset hiustenhoitotuotteet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti